Re: Kernel 2.6.7

Hej Bjoern,

Alt kontakt boer foregaa gennem mailing listen, da der er mange flere
der ser mailen, det vil sige mange flere til at hjaelpe, samt at hvis
der kommer en mulig loesning, er den der ogsaa til gavn for flere :)
Nu, snakker du norsk, men jeg gaar udfra at "Dessverre er problemet
løst", betyder at problemet ikke er loest?
Det beklager jeg, men det var min loesning, ved at soege paa google i
diverse mail lister.
Naar den siger:
Intel ISA PCIC probe: not found.
Er det muligvis fordi at du har compilet din kerne med intel Pcmcia
understoettelse, men at der ikke er noget intel pcmcia i den, men jeg er
ikke sikker, emn at den derefter siger No such device, kunne meget vel
tyde paa at du har compilet med noget du ikke har i din PC (Intel
PCMCIA).
Desvaerre er jeg ikke saa stiv i det med at compile kernen med PCMCIA
understoettelse, da jeg kun har proevet dette 2 gange.
Men vi kan da haabe paa at der er andre paa listen, der kan hjaelpe dig.

Mads N. Vestergaard