Re: Kernel 2.6.7

Hej Bjørn,

Jeg sad for et par maaneder siden, med samme problem, som du oplyser med
dit xircom, min loesning var at se om den var installeret, men bare ikke
koerte, du kan se om du kan se den med ifconfig -a, og derefter koere
ifup eth0 saa fungerede det fint, men det bliver man traet af at goere
hvergang, og den burde goere det selv.
For at loese dette problem fandt jeg ud af, at kortet starter op med
DHCP, hvis du i /etc/pcmcia/network.opts, retter "DHCP=n" til "DHCP=y"
saa skulle det virke naeste gang du reloader dit modul.
Vil lige tilfoeje at jeg bruger tulip driveren til mit kort.

Haaber dette kan hjaelpe dig.

Mads N. Vestergaard