SV: Problemer med ØÆÅ

> bliver
>
> PHP-sider genereret med rrdtool?

[Lars Lystrup Christensen]
Ja, jeg kalder rrdtool fra et php-script, som så genererer en png-fil med
lidt grafik. Problemet er ikke selve php-scriptet, men derimod selve
rrdtool, der har problemer med at smide danske bogstaver ind.

Jeg oplever samme problem med smokeping, der ligeledes bruger rrdtool.

> Har du et eksempel?

[Lars Lystrup Christensen]
Eksemplet bliver lige fra smokeping, der også kører på serveren.

http://stats.kollegienet.dk/smokeping/images/KptWinslowparken_mini.png

mvh
Lars