Problemer med at afinstallere libxrender-dev

Når jeg prøve er afinstallere denne pakke, så får jeg følgende fejl:

Removing libxrender-dev ...
Removing `diversion of /usr/X11R6/lib/libXrender.a to /usr/X11R6/lib/
libXrender-1.1.a by libxrender-dev'
dpkg-divert: rename involves overwriting `/usr/X11R6/lib/libXrender.a' with
  different file `/usr/X11R6/lib/libXrender-1.1.a', not allowed
dpkg: error processing libxrender-dev (--purge):
 subprocess post-removal script returned error exit status 2
 libxrender-dev

Jeg bruger sid uden nogle specielpakker.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.4 on Debian GNU/Linux