Pakker med specielt dansk formål?

Jeg overvejer at finde en eller anden form hvori man kunne
vedligeholde en liste over debianpakker der er specielt interessante
for danskere.

På 5 minutter finder jeg følgende pakker der kunne stå på sådan en
liste:

Oversættelser til andre pakker:
kde-i18n-da - Danish (da) internationalized (i18n) files for KDE
mozilla-locale-da - Mozilla danish language add-on
op-i18n-da - Danish translations for opie

Ordlister og ordbøger:
aspell-da - The Danish dictionary for aspell.
idanish - The Danish dictionary for ispell.
wdanish - The Danish dictionary / wordlist
dict-freedict-dan-eng - Dict package for Danish-English Freedict dictionary

Andre:
xfonts-intl-european - International fonts for X -- European.

Jeg er heller ikke helt klar over hvilken form en sådan liste skulle
have. Måske bare som et stykke information under:
<http://www.debian.org/international/Danish/>

Man kunne overveje at konstruere en pakke der havde denne liste som en
del af sig og jeg ville gerne være villig til at vedligeholde denne
pakke. Det giver bare ikke så meget mening så længe at alle bruger
apt-get der ignorerer Reccomends og Suggests hvor jeg nok ville
placere de fleste af pakkerne.

Ideer til hvad der skal være på listen og hvordan den kan bruges
modtages gerne.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a