Re: Pakker med specielt dansk formål?

On Wed, 16 Apr 2003, Peter Makholm wrote:

> Man kunne overveje at konstruere en pakke der havde denne liste som en
> del af sig og jeg ville gerne være villig til at vedligeholde denne
> pakke. Det giver bare ikke så meget mening så længe at alle bruger
> apt-get der ignorerer Reccomends og Suggests hvor jeg nok ville placere
> de fleste af pakkerne.

Ifølge Popularity Contest er aptitude lisså brugt som f.eks. logcheck.
Aptitude supporterer både Recommends og Suggests.

Jeg vil meget anbefale at bruge Recommends og Suggests, da det er den
etablerede måde at gøre tingene på. Derudover kan det så skrives med ord,
og der kan samme sted reklameres lidt for aptitude.

* Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
* Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
* Consulting for machines and humans:   Spiff ApS
I have no signatures :-(