Date: Mon, 7 Apr 2003 13:28:02 +0200 (CEST)
From: Jonas Smedegaard <jonas@jones.dk>
To: Gunner Poulsen <gp@lyngbjerggaardskolen.dk>
Cc: debian-users-danish@lists.debian.org, englishgramj@hotmail.com
Subject: Re: Fw: Re: God educational programs needs Debian devellopers to
    make packages.

Hej Gunner (m.fl)!

[jeg har tilladt mig at Cc'e den danske Debian mailinglist, da andre kan
have glæde af svaret også.]

On Sun, 6 Apr 2003, Gunner Poulsen wrote:

> Jeg har 3 programmer jeg gerne ville have lavet debianpakker af, så vi
> kan få dem med i den danske Knoppix.

Hvor langt er I med projektet? Var det ikke en idé istedet at samarbejde
med skolelinux.no? De har en Debian-CD i betatest som kan bruges både til
tynde klienter, netværksserver og selvstændige arbejdsstationer (til
hjemmearbejdspladser, så lærerne ikke behøves at "dumme sig foran
eleverne").

> gider du at oprette ønsket om Deb-pakker af disse 3 programmer for mig?

Finten ved at du selv anmelder er at du så vil blive orienteret om hvordan
det går med pakningen.

Du nævnte ikke (i det der blev citeret) at du ikke selv var Debian-bruger.
Jeg ville også have foreslået at bruge reportbug hvis ikke jeg kendte dig
en smule, da det guider dig igennem og sikrer at væsentlige fakta kommer
med i anmeldelsen.

Når du ikke sidder ved en Debian-maskine kan du bruge følgende som
skabelon til at sende en email manuelt (læs mere under
http://www.debian.org/devel/wnpp/ ):