Re: heu provat programari de conversió d'àudio a text?

Jo he fet servir VOSK amb bons resultats en català i castellà
https://alphacephei.com/vosk/

Salut!
^dj

On 1/9/23 11:03 PM, j <jamoros@riseup.net> wrote:
Hola,

gràcies per la resposta Narcís.

Àlex si no et fa res compartir amb mi el que trobis t'ho agrairia (per privat o no). I tot el que estigui relacionat amb inclusiva. Al menys per una any he canviat de treball i tot el que pugui tenir relació amb inclusivitat i programari lliure m'interessa.

Vagi bé

El 2023-01-09 15:05, Narcis Garcia va escriure:

> Varies vegades he cercat programari per aquest tema, però no hi ha > gaire cosa adaptada a l'usuari inexpert. > Tot el què he trobat en programari lliure són components per a > programació (llibreries, API, etc.) que semblen bons però no tant > fàcils d'utilitzar com el ffmpeg o una aplicació gràfica:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Julius_(software) > <https://en.wikipedia.org/wiki/Julius_(software)> > https://github.com/julius-speech/julius > <https://github.com/julius-speech/julius>
>
> Al repositori de Debian hi trobo:
> python3-sphinxbase

> [...]

El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans. Al 2018 només del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem, desapareixerà.

El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones deixen de cobrar en comparació amb els homes. Hem d’ajudar a les dones a eliminar aquesta data.

L’administració pública cada any es gasta milions d’euros en llicències de programari privatiu. Utilitzant programari lliure estalviem costos i incentivem l’economia local.

/La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les./