Re: heu provat programari de conversió d'àudio a text?

Varies vegades he cercat programari per aquest tema, però no hi ha gaire cosa adaptada a l'usuari inexpert. Tot el què he trobat en programari lliure són components per a programació (llibreries, API, etc.) que semblen bons però no tant fàcils d'utilitzar com el ffmpeg o una aplicació gràfica:

https://en.wikipedia.org/wiki/Julius_(software)
https://github.com/julius-speech/julius

Al repositori de Debian hi trobo:
python3-sphinxbase

Salut.

El 9/1/23 a les 14:47, Àlex ha escrit:
Bon any nou,

Us volia fer una pregunta per si algú de vosaltres ha fet servir programari de conversió d'àudio a text.

Tinc un amic que ha de transcriure multituds d'entrevistes en castellà, i no té temps.

Li vaig ensenyar a instal.lar-se Linux Mint (-sí, he pecat, ja sé que no és Debian-), que és el sistema que ara té.

Ell ha trobat com a eina ParlaType , però sembla que no és una eina de conversió, sinó que és un reproductor molt adaptat a fer transcripcions:

    https://www.parlatype.org/

Jo li he trobat eines online, però no he provat cap:

    https://www.google.com/search?q=convert+audio+text

Vosaltres heu fet servir alguna eina a Debian per conversió d'àudio a text que podeu recomanar?

Gràcies

      Àlex

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.