Re: Instal·lar una debian sobre una debian

Hola,

On Aug/10/2022, Enric wrote:

> estem gestionant un servidor autogestionat amb serveis comunitaris amb
> una debian.

[...]

> Tenim un altre servidor per tenir-lo com a còpia per si passa alguna cosa.
> Aquest segon servidor té una debian instal·lada, una squeeze, però hi ha
> moltes coses instal·lades que vull esborrar.
> Puc anar actualitzant-la fins arribar a l'actual, de 9 a 10 i de 10 a
> 11, i esborrar el que toca.

[...]

No és el que vols fer però potser et dona idees:
https://diziet.dreamwidth.org/11840.html

En el seu cas va fer un upgrade d'una vella saltant-se versions.

En el meu cas vaig aprofitar una actualització d'aquestes per
re-estructurar el servidor (més coses en Docker en el meu cas). Ull si
tens Mailman 2 com era el meu cas perquè al Mailman 3 és molt diferent,
també ho comenta en el blog (en el meu cas encara faig anar Mailman2 a
una Debian 11 compilat... no em vaig veure amb energia de migrar a
Mailman3 :-) )

--
Carles Pina i Estany
https://carles.pina.cat