Re: Instal·lar una debian sobre una debian

M'adono que l'Enric digué «l'USB no funciona per arrencar»
Això significa que sí que funcionaria per a un «chroot»?

Si és així, per a menys riscos amb una arrencada dual, doncs es podria instal·lar Debian a la memòria USB i aleshores fer-hi «chroot» sobre aquest nou espai per a poder particionar i formatar* el disc dur sense perdre les utilitats del sistema durant la sessió.

(*) Abans salvar dades i/o configuracions d'interès.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 10/8/22 a les 18:17, Julio ha escrit:
Jo això ho vaig fer fa temps per instal•lar un Debian des d'un sistema Fedora, però a una altra partició, tenint per tant a l'acabar el procés un sistema dual.

Però fer que el chroot sigui a la mateixa partició sona heavy.
Ja ens explicaràs Enric (o ho graves amb asciinema :)
Mola.
Julio