Re: Debian en un mòbil? Estàs de conya?

Jo no he provat mai el WhatsApp. Ja em sento còmode amb SMS, XMPP i el
correu electrònic.

Deu fer des del 2008 que disposo d'un telèfon Nokia N900, que ja portava
de fàbrica una distribució derivada de Debian (Maemo). Segueix
funcionant perfectament per a tot allò que faig en les meves
comunicacions (veu, Internet, etc.).

Entremig vaig fer servir una temporada un telèfon amb Android i, per a
suplir les mancances, li vaig instal·lar Ubuntu i Debian mitjançant
chroot. Això fins que es va morir l'aparell i vaig tornar a Maemo, que a
més a més va amb un derivat de Gnome 3 (Hildon).

Ni m'espia ni m'explota.

Ara em sembla que hi ha disponible la versió «Maemo Leste».

El 7/10/21 a les 13:17, Blackhold ha escrit:

--