Re: Debian en un mòbil? Estàs de conya?

molt interessant! a mi una de les coses que em tira enrere és el
punyetero whatsapp (també l'economia per comprar un telèfon
específic).

Per whatsapp a linux he vist això:

https://blog.desdelinux.net/como-usar-whatsapp-en-linux-con-pidgin/

No sé si algú ho ha provat

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Joan <arbocenc@calbasi.net> del dia dj., 7 d’oct. 2021 a les 8:39: