Re: Bug a la instal·lació de postgresql?

Hola,
molt interessant la conversa, com sempre.
Tens raó Àlex, això forma part d'una configuració extra que afegim (la línia comentada del pam) per tant efectivament si algú té curiositat ... :)
I Toni, el problema amb Kerberos, és que si no fas un kdestroy o l'elimines manualment de /tmp dura no se quantes hores i per tant amb l'ordre que hem esmentat pots fer ...
Potser això també és configurable per a que quan un usuari tanqui la seva darrera sessió s'elimini aquest ticket ¿?
De fet pensàvem provar-ho manualment a alguns ordinadors posant-ho al logout (si nomes hi ha una sessió d'aquest usuari  => kdestroy) però vaja ...
Merci,
Julio

Missatge de Toni Mas Soler <antomassol@protonmail.com> del dia ds., 25 de set. 2021 a les 21:26:
Al man su/man runuser hi fa alguna referència. Però no entenc el motiu perquè és un forat de seguretat si s'usa kerberos (NOTA: jo no faig servir kerberos).

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950

Sent with ProtonMail Secure Email.