Cgroups, cset i altres mandangues per repartir recursos

Bones,

en primer lloc sento el "crossposting", però hi ha gent molt bona a totes dues llistes.

Estic intentant aprendre com gestionar els recursos d'una màquina. Voldria, en un servidor de 40 nuclis, deixar 10 pel sistema i 15 i 15 dues tasques.

He estat mirant el tema de cset, els cgroups, el shield però o està desfasat el que trobo (no em funcionen els exemples) o no ho acabo d'entendre.

Algú em pot recomanar alguna guia per poder  fer això?

Moltes gràcies,

Leopold

PS el servidor porta una Debian 11 actualitzada sense problemes.

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia