Re: (deb-cat) Desfragmentacio de l'arrencada

2021-02-24, 11:16 (+0100); Jordi Miguel escriu:
> Si ho proves ja ens comentes l'experiència, i si la feina de muntar
> aquestes coses val la pena per estalviar-se comprar un SSD per un
> sistema antic. Amb el preu d'un SSD avui dia sembla difícil de
> justificar el temps per configurar i mantenir aquestes artesanies,
> però sempre és divertit pels amants de la tecnologia.

Exacte... jo també tinc curiositat per saber en quin % es redueix el
temps d'arrencada, amb aquest sistema, però m'imagino que deu ser un %
molt baix.  I per altra banda em pregunto si té sentit fer totes
aquestes optimitzacions i després no recompilar el nucli i tots els
paquets del sistema amb codi màquina optimitzat.

Salutacions.