Re: Validacions de formularis PDF per internet

El Wed, 17 Feb 2021 10:14:31 +0100
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

> [...]
>
> Ara he provat l'Okular a Debian 10 i, a diferència de l'Evince,
> informa d'allò que dóna problemes. Per exemple, aquesta versió
> informa que no admet formularis XFA.
> Funciona molt bé, tot i que la versió 17 que porta el repositori de
> Debian (buster) no inclou el tema de signatura digital.
> A veure si entra per a Debian 12 i aleshores al repositori
> bullseye-backports.
>
> Una altra alternativa seria que el desenvolupador l'empaquetés pel seu
> compte per a Debian 11 (bullseye), ja que molts l'aprofitaríem si
> millorés la utilització dels PDFs elitistes de la GenCat.

El que no te sentit és que la Gene faci servir sistemes "elitistes"
quan podrien fer formularis web (html, amb autentificació via
certificat), o si m'apures, usar java com l'agència tributària. Tampoc
la tresoreria de la Seg. Social usa pdf. Llavors, qui collons és el
ruc que a la Gene està impulsant aquests formularis PDF? Això és el
que cal començar a denunciar públicament.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi