Re: Validacions de formularis PDF per internet

Em trobo com vosaltres:
- Per a la lectura de PDFs, majoritàriament, Evince. Alternativa, lector integrat del Firefox.
- Per a la verificació de firmes, Autofirma.
- Per a formularis de la Generalitat, no he sabut trobar més alternativa que el Adobe.

Mal me pesi, hi ha un avantatge afegit en fer ús de l'Adobe que ni amb l'autofirma puc replicar: els segells de temps.

M'he interessat pel format i, la veritat, és tot un món per sí sol, això del PDF. Haurà de posar-se a la cua de "coses a mirar", aquella que sempre creix i mai es redueix.

Salutacions.

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950

Sent with ProtonMail Secure Email.