Re: Validacions de formularis PDF per internet

El mar, 16 feb 2021 a las 19:01, Narcis Garcia
(<debianlists@actiu.net>) escribió:

> __________
> I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 16/2/21 a les 18:33, Javier Silva ha escrit:

> Gràcies Javier, em pots aclarir això del «EACAT» ?

Hola Narcis,

L'EACAT [1] és una plataforma per l'administració electrònica entre
administracions i erròniament he pensat que et referies a això (ho
sento) al dir que anaves a presentar documentació amb formularis de la
Generalitat.

Si en dius el formulari que vols enviar (suposo que serà públic el
formulari, no les dades), potser miro d'ajudar-te una mica més.

[1] https://eacat.cat

Salut!
Javier