Re: ftp

En dels dos intents d'intrusió just després de instal·lar dues càmeres
diferents i en dies diferents he pogut intuir que és cosa d'algú
vinculat a foscam. El que em fa una mica de gracia es perquè si volen
entrar en un ordinador situat a Catalunya no ho intenten amb un nom
d'usuari com Joan o Jordi en lloc de Joseph, etc.

Referent a clau pública, per ara no m'emprenyen massa amb les
intrusions però si la cosa empitjorés ho miraria.

El dg. 21 de 11 de 2021 a les 16:15 +0100, en/na Alex Muntada va
escriure: