Re: La censura vinculada a l'espionatge de Google

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 22/4/21 a les 9:22, Eloi ha escrit:
> El 22/4/21 a les 8:01, Narcis Garcia ha escrit:

> en el segon cas l'hauria de deixar passar.

> Les meves proves:
>
> test1.7z és un fitxer sense xifrar les capçaleres (permet llistar els
> noms de fitxers) però sí el contingut: permet enviar-lo.
>
> test2.7z és un fitxer amb capçaleres i contingut xifrats (no permet
> llistar fitxers sense la clau): el bloqueja
>
> test3.7z és un fitxer sense xifrar les capçaleres però sí el contingut,
> com test1, però que el seu contingut és test2.7z: permet enviar-lo
>
> test4.7z és un fitxer sense xifrar capçaleres ni contingut que, altre
> [...]

Gràcies per les proves.
Si empaqueto xifrat, ho faig al màxim (incloent la llista de continguts).
D'altra banda, mai no incloc la contrasenya al mateix enviament.

I comentant el què diu Fadelkon, Google davant la sospita en tindria
prou amb puntuar la carta i/o classificar-la com a possible brossa.
O fins i tot una alerta com aquelles de què hi ha imatges remotes.
Mil coses per ajudar i no tutoritzar les persones.

Narcís.