Re: Privadesa de les dades en GMail

Com que ja em vaig llegir les condicions de servei de Google fa un temps
(més d'un any), responc amb allò que recordo:

1. Acceptes noves condicions de Google cada vegada que subscrius un
servei (que no són uniformes), les quals a més a més, en determinades
situacions, són sota coacció perquè pot ser que no puguis obrir un
compte bancari o accedir a la seguretat social perquè requereixin un
número de mòbil, i segons les teves condicions personals podries no
tenir mòbil a menys que acceptis les condicions d'aquesta empresa dels USA.

2. Google fa interacció de condicions entre els contractes que has
acceptat. Simplificant: si un dia has acceptat renunciar al 60% de la
teva intimitat, no importa que al dia següent acceptis les condicions
d'una altre dels colors de Google renunciant al 40% de la teva
intimitat; ja vas acceptar abans i ho mantens amb la teva relació amb
l'empresa dels USA.

3. D'entrada acceptes que Google modifiqui les condicions i, és clar,
com se sol dir en aquest context, sempre tens dret a no acceptar la nova
reforma i llençar el telèfon a la paperera, engegar les relacions
telemàtiques que has establert, etc. Fins i tot a gastar-te diners en
reclamar-los drets que no et reconeixerà ningú.
Sempre tens el dret de dinamitar tot allò que pensaves que tenies.

4. Quan vaig llegir les condicions d'aleshores, vaig veure de forma molt
clara que Google s'atorga el dret a analitzar el contingut de les teves
comunicacions, incloent les telefòniques. I evidentment creuar dades a
partir de les teves agendes de contactes i amb la teva ubicació
geogràfica i la de tothom.

5. Les condicions acceptades en un telèfon s'estenen a tots els recursos
de la mateixa persona en altres aparells o interfícies (està escrit). No
importa que iniciïn sessió amb aparença de tenir condicions menys
agressives.

6. Com es financia Google per arribar a gestionar tal fortuna? Qualsevol
altre plantejament que no sigui VENDRE no quadra. Quins són els clients
de Google?

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 19/4/21 a les 14:54, orestes@riseup.net ha escrit: