Re: Linux i disc NAS

Els avantatges dels discs a 5.400rpm (com la sèrie «Red» de
WesternDigital) són nombrosos:
- Fan menys soroll
- S'escalfen menys
- Consumeixen menys energia
- Duren més anys

Els altres (7.200rpm o 10.000rpm) només tenen l'avantatge de la
velocitat amb les dades.

Salutacions,
                                            Som Tecnologia
                 Telefon fix convencional: +34 972 001 022
        Comunicacions gratis per XMPP: informatica@neko.im
                         Pagina web: www.somtecnologia.com
                   Correu-e: info[arrova]somtecnologia.com

El 13/11/20 a les 12:52, Jordi ha escrit: