Re: Linux i disc NAS

Confirmo que he utilitzat amb èxit i sense adaptar res especial aquestes
series de disc dur amb Debian (versions 9 i 10):

- WD Blue
- WD Red (de 2 i 3TB)
- WD Black (de 1, 2 i 4TB)

Tots han estat S.ATA, i han funcionat amb transparència per a la BIOS
sense importar la configuració.
Els he instal·lat tant sols (PC tradicional) com en RAID per programari
(DebianInstaller) o en RAID de maquinari (amb tarja controladora).

Això si: A l'hora de formatejar un disc sempre prenc la precaució de
netejar-li els primers sectors de qualsevol resta prèvia:
dd if=/dev/zero of=/dev/sdX

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 13/11/20 a les 10:43, Jordi ha escrit: