Re: Accents

Sembla que ha canviat alguna cosa a les darreres versions de Gnome, en
què han passat a obsoleta la clau «current» de
org.gnome.desktop.input-sources.
Aquí hi ha comentaris al respecte:
https://unix.stackexchange.com/questions/316998/how-to-change-keyboard-layout-in-gnome-3-from-command-line

Per cert, per a trobar l'origen del problema, et recomano deixar una
finestar de Terminal amb aquesta comanda:
$ dconf watch /
D'aquesta manera, en el moment en què canvii la disposició de teclat,
veuràs quines claus de configuració del Gnome s'han retocat.

El 2/7/19 a les 17:07, Jordi ha escrit: