Re: (deb-cat) Intel I219-V

El 1/7/19 a les 12:10, Narcis Garcia ha escrit:
> __________
> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 1/7/19 a les 11:16, Orestes Mas ha escrit:

> Ara que has esmentat la e1000e jo també vaig topar amb problemes
> anteriorment i, ara que he pogut mirar alguna de les màquines, veig que
> també porta la Intel I219-V integrada.
>
> Ho vaig resoldre actualitzant el controlador manualment a partir d'això:
> [...]

Tot i que porta una versió del controlador bastant antiga (3.2.6*), això
ja m'ha funcionat a Debian 9:

$ sudo apt-get -t stretch-backports install linux-image-amd64
# i reiniciar.
Ho prefereixo així (a partir de paquets) que no pas amb el «make
install...» sense una provada integració a Debian.

(*) Tant Debian 9 com Debian 10 porten la mateixa versió del mòdul
e1000e de l'any 2015.