Re: de cami cap a la Debian 10 estable

> Aquí una altra font d'informació més recollida:
> https://wiki.debian.org/NewInBuster

M'agradaria afegir una noticia/debat que he vist avui que, tot i no ser
específica de Debian 10, té a veure una mica amb el tema dels Debian
developers i el manteniment de paquets:

https://linux.slashdot.org/story/19/03/10/2245221/debian-package-maintainer-steps-down-complaining-about-old-infrastructure

Salut