Re: (deb-cat) Programari Java amb Firefox 60

Mozilla ja va anunciar la fi del NPAPI:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/npapi-plugins

Tot i això, concretament a la versió 52 (i no posteriors) encara es pot
rehabilitar la compatibilitat amb l'opció plugin.load_flash_only=false

Per aquests casos en què les subcontractes de les administracions
públiques demanen Java, utilitzaré Icecat versió 52 (que es pot
instal·lar amb els paquets de Trisquel), i així puc admetre les
(indegudes) actualitzacions de M.Firefox.

Imagino que tot això es resoldria si els desenvolupadors del
icedtea-plugin adaptessin el projecte a la nova interfície interna de
complements de Mozilla.

El 22/10/18 a les 15:44, Jordi Funollet ha escrit: