Re: (deb-cat) Programari Java amb Firefox 60

Hola Narcis,

> Als repositoris (main) de Debian estable hi ha l'anomalia de què entren
> les noves versions de programari Mozilla, amb la qual cosa també entren
> els nous problemes com aquest: que ja anem pel Firefox 60 i aquest no
> admet el icedtea-plugin del mateix repositori.
>
> Algú coneix la solució?

Jo he aconseguit sortir-me'n algun cop descarregant el fitxer
amb extensió .jnlp i executant-lo després des del terminal
amb javaws. Això em permet obrir consoles remotes amb IPMI i
DRAC encara que el navegador no suporti el plugin, per exemple.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀