Re: (deb-cat) De Devuan a Debian

El dc. 10 de 10 de 2018 a les 11:32 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> Hola, m'agradaria saber si, tal com està prevista la migració de
> Debian
> a Devuan, també està prevista la migració al revés: de Devuan a
> Debian
> sense haver de fer una instal·lació nova.
>
> Es tracta de preveure, per totes les instal·lacions de Devuan que he
> trobat i jo també faig, que en un futur a alguna persona li convingui
> canviar de distribució, per exemple perquè vulgui utilitzar Gnome.

Jo no he vist cap script de mantenidor en cap paquet que contemple
aquest supòsit. S'assumeix que si un usuari conscientment tria Devuan
sap el que està fent.

Si Devuan utilitza "epoch" a les versions per assegurar-se que els
paquets que contenen dependències al maligne systemd (que no ho sé,
però no m'estranyaria), la única solució serà forçar manualment la
desactualització d'alguns paquets molt delicats del sistema. Poder-se
fer, es pot, però segur que no és un upgrade path suportat.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  -- Debian developer  https://www.debian.org/
jordi@sindominio.net    jordi@debian.org  https://www.sindominio.net/