(deb-cat) De Devuan a Debian

Hola, m'agradaria saber si, tal com està prevista la migració de Debian
a Devuan, també està prevista la migració al revés: de Devuan a Debian
sense haver de fer una instal·lació nova.

Es tracta de preveure, per totes les instal·lacions de Devuan que he
trobat i jo també faig, que en un futur a alguna persona li convingui
canviar de distribució, per exemple perquè vulgui utilitzar Gnome.

--