Re: Permisos a usuari per disc dur intern que només te permisos root

Hola, Jordi:

Suposo que una opció és picar el següent com a 'root' perquè el directori sigui propietat del teu usuari:
chown -R jordi:users /Dades

I desprès pots acabar de definir permisos per al propietari i la resta d'usuaris amb 'chmod'.

Salut

Vicen