Re: systemd-cron

El dc 12 de 07 de 2017 a les 01:18 +0200, en/na Alex Muntada va
escriure:
> jordi:

> Acabo d'instal·lar-lo en una màquina virtual i veig que potser
> sí que és massa diferent del que estem acostumats. Jo no sóc
> cap expert en systemd i sembla que el systemd-cron és molt més
> potent que el cron, però certament és força complex.
>
> He trobat on estan els fitxers del systemd-cron dels usuaris però
> no crec que sigui necessària la complexitat que suposa per la
> feina que tu vols fer. Per tant, crec que seria bona idea que
> tornis a instal·lar els paquets de cron i anacron habituals.

> [...]

Primer gracies per les respostes. Treuré el systemd-cron i de pas veuré
si s'arreglen soles un parell de tonteries que tinc pendents.

He reinstal·lat per segona vegada tot el libreoffice i fet que utilitzi
el java que ve amb l'Stretch i per ara funciona. Dic per ara, perquè
misteriosament ha deixat de funcionar dues vegades.

Referent al fitxer trusted.gpg hi ha dues qüestions: la primera,
existeix amb permisos erronis, marca error. la segona existeix amb
permisos correctes, llavors em diu, no recordo si les claus son
incorrectes o no existeixen. Dedueixo que el fitxer trusted.gpg si
existeix hauria de tenir els permisos i les claus correctes. i si
simplement no existeix, doncs busca a trusted.gpg.d, i aquí és on tot
està be. Així que es més fàcil per a mi modificar o consultar
manualment el sources.list que no pas fer-ho amb el synaptic, que la
caga.

Salutacions

Jordi