Re: Problemes de conexió eth0

On 29 may, Josep Lladonosa wrote:

> [...]

Gracies Josep,

> Parlo sobre experiències personals. M'he trobat moments en què el
> Networkmanager falla. Podria ser:
>
> - que el teu usuari no pertanyi al grup netdev.
> - que la nova connexió (via Networkmanager) l'haguessis configurada amb un
> usuari determinat sense marcar a "General" l'opció "Tots els usuaris es
> poden connectar a aquesta xarxa" i entres amb un usuari diferent.

Aquestes dos opcions les descartaria perque fins el canvi del servei de
connexió funcionava correctament i no havia tocat res de la configuració
del equip.

> - que el nou maquinari (encaminador que dóna el servei) té un port de més
> velocitat (gigabit) que l'anterior i aleshores ordinador i aparell no
> negocien igual. Algun cop, segons quin adaptador de xarxa he hagut de
> forçar l'Ethernet a una determinada configuració perquè funcionés.
Això si que podria ser perque abans teniem ADSL i ara hem passat a
fibra. Com podria seguir averigüar si el problema pot estar aquí?
El curiós és que la conexió WIFI si funciona correctament amb el mateix
equip.