Re: Stretch en tres setmanes

On 27 May 2017 at 18:37, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> wrote:
Al GiLUG tenim una llista de difusió, per on vam enviar un comunicat de
premsa anunciant la Debian 8 a moolts mitjans:

http://llista.gilug.org/pipermail/premsa/2015/000000.html

Es podria fer el mateix per la Debian 9.

És molt bona idea fer un comunicat de premsa.
Suposo que serà "Debian 9 release", i jo en diria "Llançament de Debian 9" o bé "Estrena de Debian 9", però no pas "Alliberament" com en l'anterior edició ja que la veig com una traducció usant una accepció no del tot correcta en aquest context, ja que "Debian is always free"... ;-))))

administrator should fix this.
El 27/05/17 a les 13:04, alex@probeta.net ha escrit:

Salutacions...Josep