Re: (virtual box?) Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Si VirtualBox no és instal·lable des del repositori principal (main),
aleshores suposo que pot ser una bona recomanació l'ús de Qemu.

Jo utilitzo Qemu i va molt bé.
Es pot fer servir per la línia de comandes, o també hi ha assistents
gràfics com virtualbricks/qemulator, qtemu, aqemu, qemuctl, etc.

EXEMPLE amb una finestra de terminal:

# Instal·lar:
apt-get install qemu qemu-kvm

# Crear un disc dur virtual de 20GiB com a fitxer IMG:
qemu-img create -f raw ElMeuDisc.img 20G

# Copiar el CD/DVD d'instal·lació com a fitxer ISO:
dd if=/dev/sr0 of=ElWindows.iso

# Arrencar l'instal·lador amb el disc dur virtual «endollat» amb 1GiB de
memòria RAM i xarxa:
qemu-system-x86_64 -cpu host -vga cirrus -m 1024 -net nic,model=rtl8139
-net user -sdl -enable-kvm -boot d -drive
file=ElWindows.iso,media=cdrom,index=0 -drive
file=ElMeuDisc.img,media=disk,index=1

# Següent arrencada sense DVD/ISO:
qemu-system-x86_64 -cpu host -vga cirrus -m 1024 -net nic,model=rtl8139
-net user -sdl -enable-kvm -boot c -drive
file=ElMeuDisc.img,media=disk,index=0

masked enough at lists.debian.org archives.

El 04/04/16 a les 19:49, Eloi ha escrit: