Re: queixa de apt-get, no té espai el pobret.

Hola,

Gràcies als vostres suggeriments sobre els inodes, vaig poder trobar que el culpable era l'eina de vigilància amb càmeres Zoneminder, que per una mala programació dels filtres i els modes de gravació (mea culpa tot) em va omplir el disc amb 32 milions d'arxius, màxim nº de inodes del meu disc.

Gràcies novament

Ricard

El dia 16 de gener de 2016, 13:36, Alex Muntada <alexm@caliu.cat> ha escrit:

Normalment els inodes es gasten quan tens moltes versions del nucli i lws capçaleres corresponents. Purgant les més antigues s'alliberaran inodes:

$ sudo apt-get autoremove --purge

Si et trobes que no pots fer-ho amb apt-get perquè intenta acabar alguna actualització pendent, fes-ho directament amb dpkg.

Salut,
Alex