Re: Queixa de fsck en traslladar una instalacio

Moltes gràcies; ara veig que els sistemes de fitxers per fsck a
initramfs se li inclouen en funció del de l'arrel de la instal·lació.

Després d'aquesta comanda:
update-initramfs -u -k all
El missatge no m'apareix més. Suposo que és així com detecta que ara
l'arrel és ext4 i afegeix fsck.ext4

masked enough at lists.debian.org archives.

El 21/01/16 a les 20:31, Josep Lladonosa ha escrit: