Re: Repositori caducat??

Com algunes sabeu, pretenc automatitzar les coses.
Sempre es tracta de Debian 8 recent instal·lada, sense afegir paquets
encara.
Un mètode que pot mitigar el problema és copiar la data del mateix
repositori:
$ RepositoryDate="$(wget -qO -
http://security.debian.org/dists/jessie/updates/InRelease | grep -ie
'^Date:' | cut -f 2- -d ':')"
$ date --set "$RepositoryDate"

Per fer-ho millor, però, m'agradaria establir la data/hora real, i no sé
com fer-ho sense que ntpdate estigui encara instal·lat.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 06/07/16 a les 11:31, Narcis Garcia ha escrit: