Re: Repositori caducat??

Ara veig que el fitxer «InRelease» en qüestió te una línia que diu:
Valid-Until: Sat, 16 Jul 2016 02:31:21 UTC

i això em deu passar quan l'ordinador que instal·lo no té el rellotge
amb la data correcta, ja que en aquest cas:
$ date
dt ago 16 14:19:24 CEST 2016

masked enough at lists.debian.org archives.

El 06/07/16 a les 11:14, Narcis Garcia ha escrit: