Re: Pingdom

Eventoj s'orienta una mica a la creació d'esdeveniments en base a un
test. Per això es creen perfils «event». Tant serveix per sistema (root)
com per usuari sense privilegis.

Cada esdeveniment s'organitza en un lot de comprovacions (checks), un
lot de notificacions (notifications) i un lot d'accions (actions).

Quan la lògica d'un «checks.list» dóna positiu, aleshores es disparen

S'inclouen «checkers» per comprovar ports TCP/UDP, recursos del propi
sistema (mem,disc,procés,etc.), continguts d'un web, etc. però també
comandes personalitzades.
Les «actions» ara com ara només són per comandes personalitzades.
I de «notifiers», apart de comanda personalitzada, tant hi ha enviar un
correu com alimentar una bitàcola (log) i/o totes alhora.

El mateix programet està preparat per SystemV, Upstart i SystemD, i està
provat des de Debian 2 i Red Hat Linux 6 (anterior a RHEL).

El 19/05/16 a les 16:55, Dhole ha escrit: