Re: Pingdom

El 19/05/16 a les 10:11, Joan ha escrit:
> Hola,
>
> Coneixeu alguna alternativa gratuïta a Pingdom?
>
> He vist aquesta ( https://www.statuscake.com/alternative-to-pingdom/ ),
> però abans s de posar-m'hi m'agradaria preguntar als administradors de
> sistema de la llista :-) Jo només tinc 4 servidors, i de fet en 3
> d'ells ja m'assabentaria que estan caiguts perquè el telèfon em
> començaria a sonar! Més aviat em podria interessar monitoritzar el de
> còpies de seguretat.

Iep,

Si la necessitat és tan minsa i concreta, amb un script bash a un parell
de màquines, per evitar un fals positiu si el que falla és la
connectivitat de la màquina que vigila, que li facin ping a la que vols
monitoritzar que «és viva» i t'enviïn un correu en cas d'errada, crec
que faries el fet.

Si el tema tingués més requeriments un Nagios sempre ajuda, a no ser que
fos molt gran el tema, que diuen que escala molt malament.

Salut.