Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...

El ds 19 de 03 de 2016 a les 17:46 +0100, en/na rita va escriure:
> Hola!
> Tinc un problemilla...Segur que deu ser alguna novatada...He buscat
> però
> no he trobat com arreglar-ho...
>
> Vaig posar el imap o pop3 aquell i vaig aconseguir posar el mail del
> web
> (rita@gamifi.cat) a Evolution...Ara em trobo, però, que, tot i rebre
> els
> mails, no puc contestar-los...Em surt un error...Adjunto captura.
>
> Alguna suggerència?
>
> És que estic intentant configurar els mails i trobar la manera de
> [...]
Hola,
utilitzo de forma molt bàsica Seahorse i Evolution per signar i xifrar.
S'integren be, només vaig haver d'instalar el paquet "seahose-nautilus"
per signar i xifrar els arxius.
--
Alfons