Re: M'he cansat de l'Enigmail... desar contrasenya

Gràcies per les idees. la versió «curses» no m'ha funcionat amb
Enigmail; símplement no apareix cap pregunta i Enigmail diu que la cosa
ha fallat.

Amb això engego el pinentry a pastar fang:
dpkg-divert --local --rename --add /usr/bin/gpg-agent
Almenys d'aquesta manera és el preguntador de contrasenyes de
l'escriptori el que treballa, i puc copiar i enganxar.

Pel què veig, en el cas de Gnome la contrasenya queda desada.
Encara no llençaré l'Enigmail.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 28/10/15 a les 23:42, Alex Muntada ha escrit: