M'he cansat de l'Enigmail... desar contrasenya

Utilitzo Icedove i M.Thunderbird a diferents ordinadors i amb múltiples
comptes de correu-e, i evidentment algunes cartes s'envien o reben
xifrades amb GPG.
L'Enigmail hauria de ser una eina per facilitar (i agilitar) les coses
però, per molt configurable que és amb els comptes de correu electrònic,
també acaba essent un estorb com ho era haver de saltar a la línia de
comandes per xifrar i desxifrar.

El cas és que PER NASSOS l'Enigmail crida el pinentry, i PER NASSOS
aquesta cosa ni tan sols permet copiar i enganxar ni res que faciliti la
vida.

Jo ja tinc el meu mètode d'encriptació allà on deso les dades, és el meu
mètode de «contrasenya mestra», així que necessito que la resta estsigui
automatitzable.

Algú sap un remei per tenir la contrasenya de claus GPG desada al
Icedove o al mateix GPG?
És que estic quasi per desistir del GPG per complet.

Gràcies.