Re: Fwd: Problems with 7.9 torrents

> L'estic descarregant ara i és cert que el transmission dóna un
> error dient "torrent not found" però sembla que va baixant alguna
> cosa. No surt cap "peer" així que no tinc ni idea del que està
> descarregant. Quan acabi comprovaré si l'emprempta digital es
> correspon amb la del fitxer SHA512SUMS.

Ha acabat de descarregar-lo i l'emprempta és correcta.

He estat buscant una mica això del "torrent not found" a debian
i sembla que és quelcom habitual amb torrents antics (sic), que
ja no estan indexats al tracker:

https://forum.transmissionbt.com/viewtopic.php?t=15678#p67494

El fet que sí funcioni amb els torrents de la versió 8 fa pensar
que segurament eliminen els torrents antics quan publiquen una
nova versió de debian.

Salut,
Alex