Re: Fwd: Problems with 7.9 torrents

Narcis Garcia:

> Amb qui s'ha de parlar per a què mirin el problema que té el
> servidor de torrents de Debian?

Suposo que depèn des d'on l'estiguis descarregant. Acabo d'obrir
el transmission amb la URL següent i s'està descarregant bé:

http://ftp.caliu.cat/pub/distribucions/debian-cd/8.2.0/amd64/bt-cd/debian-8.2.0-amd64-CD-1.iso.torrent

(Downloading from 48 of 50 peers - 1,69 MB/s)

On segur que no s'ha d'enviar l'informe d'error és a la llista
debian-release. En tot cas, es pot crear un bug al metapaquet
"mirrors":

https://bugs.debian.org/mirrors

> No és la primera vegada que em passa, que versions anteriors
> de Debian no són descarregables per Torrent encara que així
> figurin al web cdimage.

Et passa només amb els torrents de Debian o també amb d'altres
distribucions?

Salut,
Alex