Re: Nvidia Optimus

Hola,
moltes gràcies.

Certament, com dius, si executo lspci | egrep 'VGA|3D' obtinc que existeix una NVIDIA.

pa@deb:~$ lspci | egrep 'VGA|3D'
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 4th Gen Core Processor Integrated Graphics Controller (rev 06)
01:00.0 3D controller: NVIDIA Corporation Device 139b (rev ff)

És normal que no posi enlloc GTX 960M?

Tot i això, no aconsegueixo que funcioni (havent posat 'KernelDriver=nvidia' i 'KernelDriver=nvidia-current' a '/etc/bumblebee/bumblebee.conf'):

pa@deb:~$ primusrun glxinfo | grep vendor
primus: fatal: Bumblebee daemon reported: error: Could not load GPU driver

Respecte a la BIOS (potser no sóc capaç d'accedir al lloc correcte) no trobo res de 'Discrete', però amb el que acabo de comentar, entenc que no aplica.

I pel que fa 'lshw' mostra la info però, entenc que normal, amb UNCLAIMED a la part de Nvidia.

Encara vaig despistat :-(

Gràcies

Xavi