Re: Nvidia Optimus

fés una ullada amb el lshw... potser et surt alguna cosa més... però
mira't també el què diu en Marc.

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 11 març de 2015, 16:17, Xavi Llista <xavier.llistes@gmail.com> ha escrit: