Re: root acount is loocked,starting shell

hola,

entenc que cap problema de passwords: xifrat de disc o login.

A veure si és això: vols dir que quan intentes entrar a la pantalla de
login, introdueixes el teu usuari i fa com que vol entrar però no
entra? (és a dir, no diu password incorrecte)
Conec un usuari que li passava això, i era perquè tenia el disc dur
ple, i no tenia espai ni pels arxius temporals de la sessió gràfica,
per tant havíem d'entrar per consola i borrar alguna cosa.